براساس نظرسنجی رگولاتوری؛
ایرانسل برترین شركت اینترنت بی سیم ثابت در كسب رضایت كاربران
به گزارش رهاتل برپایه نظرسنجی رسمی وبسایت رگولاتوری، ایرانسل، رتبهی برترین عرضه دهندهی خدمات اینترنت بی سیم ثابت از نگاه كاربران را به دست آورد.
به گزارش رهاتل به نقل از مهر، بر مبنای آخرین گزارش انتشار یافته در وبسایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، در ارتباط با ۶ ماههی نخست سال ۱۳۹۹، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبهی نخست را به خود اختصاص دهد. نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نظرسنجی رضایت کاربران، شاخص ۱۲.۵۲ و رتبهی نخست را به دست آورده و شرکت ارتباطات مبین نت هم در رتبهی دوم قرار گرفته است. «سامانهی ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزهی سرویسهای فناوری اطلاعات» از وبسایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، به نشانی itmon.cra.ir/Satisfaction قابل دسترسی است و کاربران اینترنت پرسرعت بی سیم ثابت (TD-LTE)، اینترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اینترنت ماهواره ای می توانند از این طریق، میزان رضایت خویش را از شرکت خدمات دهنده، ثبت کنند. ایرانسل خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) خویش را بعنوان گسترده ترین عرضه دهندهی این خدمات در ایران، مردادماه ۱۳۹۵ به صورت رسمی و تجاری راه اندازی نمود. اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی سیم برای تأمین اینترنت سازمان ها، مؤسسه ها، شرکت های تجاری و منازل مسکونی به حساب می آید. این سرویس در مقایسه با سایر سرویسهای اینترنت ثابت همچون Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می آورد و محدودیت هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، احتیاج به استفاده از خط تلفن و ضرورت وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار می باشد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب