در گزارش رهاتل اعلام شد؛
تدوین نظام ارزیابی و رتبه بندی پیام رسان های بومی
به گزارش رهاتل، معاون سیاستگذاری واعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات اظهار داشت: بدنبال تدوین یک نظام ارزیابی و رتبه بندی پیامرسان های بومی هستیم تا پیامرسان ها بصورت دائمی رصد شوند.
دکتر حامد منکرسی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به افزایش کاربران پیام رسان های بومی اظهار داشت: هم اکنون به صورت ماهانه در سه پیام رسان شاهد حضور بیشتر از ۳۵ میلیون کاربر فعال هستیم که آمار قابل توجه ای است و اگر پیام رسان های دیگر را هم به این آمار اضافه نماییم به بیشتر از ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه می رسیم که نشان داده است کاربران و مردم به این پیام رسان اعتماد کردند و فعالیت خودشان را در پیام رسان های داخلی انجام می دهند. وی در مورد ارتقای سرویس دهی پیام رسان های بومی اظهار داشت: به منظور بررسی سرویس دهی پیام رسان های بومی به صورت هفتگی ارزیابی های گوناگونی از پیامرسان های بومی صورت می گیرد و جلسات مشترکی با پیام رسان های بومی داریم و شکایاتی که به دست ما می رسد بررسی می شود و به پیام رسان ها منتقل می شود. ما برای ارتقای کیفیت خدمات پیامرسان های بومی شاخص هایی را تعریف کرده ایم. منکرسی در ادامه ضمن اشاره به این که برخی پیام رسان ها با عنایت به توانایی فنی و تیم فنی قوی مشکلاتشان را سریع برطرف می کنند و برخی پیام رسان ها کندتر مشکلات را برطرف می کنند اضافه کرد: به منظور رصد دائمی پیام رسان های بومی و اعلام کیفیتشان به مردم درحال تدوین یک نظام ارزیابی و رتبه بندی پیام رسان های بومی هستیم تا به صورت دائمی پیام رسان ها رصد شود. وی ادامه داد: در این طرح اعلام می نماییم که هر پیام رسان در چه سطحی از کیفیت قرار دارد. این مورد انگیزه ای برای پیام رسان ها می شود تا کیفیت خدماتشان را بالا برند و همینطور یک اطلاع دقیق و معتبر برای کاربر به وجود آید تا بتوانند پیام رسان موردنظرش را انتخاب نماید.
منبع: رهاتل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب