رهاتل
مدیرعامل شركت مخابرات ایران:

سرعت بخشیدن به توسعه ارتباطات وظیفه ذاتی و مهم شركت مخابرات است

سرعت بخشیدن به توسعه ارتباطات وظیفه ذاتی و مهم شركت مخابرات است مدیرعامل شرکت مخابرات اظهار داشت: شرکت مخابرات باید بعنوان بسترساز عرضه و انتقال محتوا در کشور با استفاده از ابزارهای متنوع برای سرعت بخشیدن به توسعه ارتباطات رسالت خویش را به نحو احسن انجام دهد.


به گزارش رهاتل به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که همزمان به صورت ویدیو کنفرانسی باروابط عمومی مناطق، ۲۷ اردیبهشت ماه در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران برگزار شد، ضمن اشاره به گستره ارتباطات و نقش روابط عمومی در اتصال دوجانبه و تعاملی جوامع، کارکنان و مردم اضافه کرد: برقراری ارتباطات، بزرگ ترین رسالتی است که مجموعه مخابرات در کشور بر عهده دارد و این یک امتیاز برای ما به حساب می آید. وی افزود: نگاه به مبحث ارتباطات، ابزارها و مضامین آن، نگاه متفاوتی ست که جوامع مختلف هر کدام با رویه خود به این حوزه می نگرند، البته در نگاه حاکم بر کشور ما، ارتباطات منبعث از یک نگاه الهی ست و ارزش و تقدس دارد. مهندس سلطانی خاطرنشان کرد: دست اندرکاران حوزه ارتباطات اگر با این دید ارزشی به مبحث نگاه بکنند موفق تر خواهند بود. وی ادامه داد: فعالیت در مسیری که تعاملات بین ذینفعان را ارتقاء می بخشد، وظیفه اصلی روابط عمومی است و این نکته به خودی خود نشانگر اهمیت و ارزش ذاتی حوزه روابط عمومی است. مهندس سلطانی با اظهار این که فضای حمایتی و مدیریتی در شرکت برای روابط عمومی ها فراهم است، اظهار داشت: ارائه پیام به مخاطب باید جذاب بوده، باعث رنجش و ناخشنودی مخاطب هدف نشده و در عین حال، به آسانی و سهولت مفهوم را به مخاطب برساند. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح نقش ریشه ای و ساختارمند حوزه روابط عمومی در تصمیم گیری های صحیح سازمانی تصریح کرد: در صورت فعالیت هدفمند و ترسیم شرح وظایف بر مبنای انگاره های صحیح سازمانی، کلیت شرکت به حرکت و جنب و جوش درآمده و در سطح مدیریتی هم تصمیم گیری و تصمیم سازی های سازمانی برای کارکنان و مشتریان در سطح جامعه به درستی انجام می شود. بعد از این مراسم، مهندس سلطانی به همراه دکتر محمود زاده، رئیس و مهندس دهناد نایب رئیس هیات مدیره و دکتر زارعیان معاون امور مشتریان شرکت، ضمن دیدار با کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت از آنان قدردانی کردند.

1400/02/28
23:33:47
5.0 / 5
1197
تگهای خبر: مخابرات , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
RahaTel
rahatel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رهاتل محفوظ است

رهاتل

مخابرات و ارتباطات