گوگل برای پیام رسان ها پاسخ دهی هوشمند فعال می كند
رهاتل: گوگل می خواهد قابلیت پاسخ دهی هوشمند را برای اپلیكیشن های پیام رسان محبوب مانند واتس اپ و اسكایپ فعال كند.
به گزارش رهاتل به نقل از تك كرانچ، گوگل تصمیم دارد قابلیت پاسخ دهی هوشمند را برای تمام اپلیكیشن های پیام رسان فعال كند.
این فناوری كه بر هوش مصنوعی مبتنی است، دو سال قبل در inbox ایمیل گوگل فعال شد. بعد از آن در جی میل و اندروید مسج پروژه فی و Allo هم فعال شد.
اكنون شاخه Area ۱۲۰ گوگل اعلام نموده این خصوصیت برای اپلیكیشن های پیام رسان دیگر هم فعال خواهد شد.
اسكرین شات های مربوط به اعلام بیانیه این خصوصیت نشان داده است قابلیت پاسخ دهی در Google Hangout و Android Messages به صورت آزمایشی فعال گشته است.
با كمك این قابلیت برای سئوالاتی مانند «آیا تو در رستوران هستی؟» یا «كی به خانه برمی گردی؟» پاسخ هایی در نظر گرفته شده است. برای عرضه پاسخ های صحیح تر، این پیام ها با عنایت به مكان كاربر عرضه می شوند. مانند هنگامیكه از فرد پرسیده می گردد به مكان مورد نظر رسیده یا نه، پاسخ به صورت «بله» یا «خیر» ارسال می گردد.
هم اكنون Android Messages به صورت محدود از قابلیت Smart Reply پشتیبانی می كند. البته قابلیت مذكور مختص پیام رسان های گوگل نیست. طبق بیانیه Area ۱۲۰ قابلیت مذكور برای خیلی از پیام رسان های محبوب مانند Hangouts، Allo، واتس اپ، مسنجر فیس بوك، اندروید مسج، اسكایپ، توییتر DMs و Slack عرضه می گردد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب